Vanliga Frågor

Hur går bokningen till när du bokar vår mirror booth?

Vi tar bokningar via hemsidan, Tryck boka nu och fyll i formulären, därefter får du en bokningsbekräftelse inom 24h. Vi kommer också ringa dig inom 24h för planering och därefter ser vi till att du får den bästa möjliga servicen!

När kan man senast avboka?

Vi godkänner avbokningar max 4 veckor innan eventet, du avbokar genom att ringa eller maila oss!

Hur får man reda på våra priser?

Vi har just nu en startupkampanj där vi har hela 20% rabatt på uthyrning av vår mirrorbooth fram till årsskiftet därefter kommer vi att ha priser från 7500kr

Hur levereras mirror boothen?

Vi transporterar mirror boothen på det markerade området som finns på hemsidan, utanför området tar vi 100kr/mil. Vi är på plats 2h innan eventet börjar för uppsättning!

Vart vänder man sig vid frågor och funderingar?

Tveka inte på att kontakt oss på vår mail adress kontakt@leyalmirrorbooth.se vid  frågor och funderingar!

Vilka event kan vi erbjuda vår minnesvärda mirror booth till?

Vi erbjuder en förstklassig upplevelse för era gäster och kunder med många skratt i centrum. Om det är en nostalgisk temafest, ett bröllop, konferens eller ett bås på en mässa så ser vi stolt till att uppfylla era krav för ett lyckat event. Fotobås har en förmåga att dra folk till sig och blir automatiskt en samlingspunkt som ingen vill missa. Det finns få saker som lockar så mycket som en mirror booth.

Kan företag hyra vår photobooth?

Med GDPR anpassade lösningar kan ni locka nya kunder samtidigt som de själva skapar innehåll till era sociala media-flöden. Det har aldrig varit enklare, eller roligare! För att det ska bli riktigt lyckat är miljön och motiven avgörande. Vi erbjuder rekvisita som passar evenemanget, brandade bakgrunder, och även anpassade animationer.

Finns vår photobooth tillgänglig till försäljning?

Ja! Vi kommer strax att öppna upp för försäljning av vår minnesvärda mirror booth men även andra fotobås kommer att finnas i sortimentet!